torsdag 1 juli 2010

1 år äldre!

I morse blev jag väckt av min underbara sambo, han sjöng Ja, må du leva... och spelade musik (från en speldosa). Kan man få ett bättre uppvaknade på sin födelsedag???
Med sig i sängen hade han lite paket,
och i ett av dem låg en Resebok...

Älsklingen och jag ska åka till LONDON i HÖST!!
Jag blev såååååååå GLAD!!!
Jag har ALDRIG varit i London och jag tror att Anders tyckte det var på tiden.
Julshopping i London stod det på kortet!

Bästa presenten!!!

Till frukosten blev det färska svenska jordgubbar, vilken bra start på dagen och inte blev den sämre av att solen skiner från en molnfri himmel!

2 kommentarer:

  1. Grattis igen! Hoppas maten smakade på restaurangen! :)

    SvaraRadera
  2. åh vilken härlig present..
    tänk vilket halvår duhar framför dig..
    bröllop, thailand och london.. ni måste ju vara gjorda av pengar :-D KRAM Jossan

    SvaraRadera