lördag 3 juli 2010

Sommar när den är som bäst!

Fantastisk sommardag vi har idag, årets varmaste säger ryktet.
Hur kan man bättre spenderar en sådan här dag än på stranden?
Verkligen en underbar sommardag!
Jag åkte iväg med mina vänner V och J, och hennes lilla E. Efter en stund kom M och hennes småtjejer M och K. Vi hittade en badplats i närheten av Stenungssund som var perfekt för barnen, Vi njöt av ledigheten, solen och varandras sällslap. Något dopp blev det däremot inte för någon av oss om man inte räknar fötterna.
En av tjejerna, lilla M uppskattade nog vattnet mest av oss alla och hon kunde inte få nog.
De andra två tjejerna höll sig till strandkanten.
Jag hade fixat ihop lite pastasallad med paprika, vattenmelon, majs, squash, ruccula, purjo och lite annat gott.
Perfekt på stranden mat!

Efter ett tag somnade småtjejerna så då blev det tid för lite tjejsnack, behöver jag nämna att det handlade om bröllopet?
En av tjejerna som var med ska vara tärna och den andra toastmaster,
jag förstod av dem att det är dags vi börjar planera lite mer.
Jag har ju hela tiden tyckt att det är så lång tid kvar men det är bara en månad kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar