måndag 26 juli 2010

Helgen!

I fredags efter jobbet fick jag besök av min vän Emma,
vädret visade sig från den bästa sidan så vi hade lite fika på altanen.
Pratade, pratade och pratade. Ja, väldigt mycket handlade om bröllopet.
Nu börjar det närma sig och det finns mycket på 'To-do-listan',
men det är sådan jag är;
jobbar mest effektivt desto närmare målet jag kommer.
På fredagskvällen blev det räkmacka, rosé och passionsfruktmojito
med Viktoria på Ritz.
Vi skulle pratat bröllop men jag tror knappt vi nämnde ordet bröllop,
pratade om allt mellan himmel och jord.
En riktigt mysig kväll, fler sådan!!!
Första gången jag drack en passionsmojito,
och jag kan säga att det inte är den sista.
Långtdärifrån!!!
Såå god!!! Kom hem senare än tänkt...
Lördagsförmiddagen ägnade vi åt borsplaceringen,
för det första har A tappat bort den första vi gjorde,
för det andra så har någon kommit på andra tankar och kommer ensam istället för det tredje har en person blivit av med passet och det är strul att få nytt.
Bara att hålla tummen att Greg hinner få sitt i tid.
Tror att vi fick ihop placeringen så att alla ska få så kul som vi vill att de ska få,
men det är inte lätt att glädja alla.
Grymt mycket att tänka på.
Lite efter lunch dök Mattias och Marie upp,
det blev lite husesyn innan vi åkte iväg till Marstrand för att äta glass.
I Kungälv var det lite grått och tråkigt väder men i Marstrand var det strålande sol.
Så härligt!!
Hade en väldigt trevlig stund på Marsstrand innan vi åkte hem och grillade.
Det blev en väldigt lyckad kväll med god mat, dryck och många skratt.

1 kommentar:

  1. Hej tjejen :-)

    Hur går det m bröllopsplanerna?? jag börjar faktiskt bli lite nervös, TVÅ dagar kvar :-o
    I MORGON skall det liksom dukas och ordnas i lokalen... shit, snart gifter jag mig. Det skall bli skitkul och jag hoppas verkligen att ingenting är glömt.. men om så vore, så löser det sig. Vill mest bara säga lycka till om vi inte hörs före er vigsel.. vi får prata MASSOR sen på jobbet efter semestern.

    KRAM JOssan

    SvaraRadera