lördag 3 juli 2010

Äntligen är lögnerna slut...

Snacka om att bli lurad...
Idag är det Anders SvenSexa, som jag vänt och vridit på orden.
för att sanningen inte ska komma fram till Anders.
Jag har sedan länge vetat att det skulle bli denna helgen, och en enkel lögn tyckte jag kunde vara att fira min födelsedag med familjen och att våra respektive familjer skulle komma hit. Och jag tror faktiskt att han gick på det, han vet hur barnslig jag är när det gäller födelsedagar och hur viktigt det är för mig.
Han såg ut att bli förvånad när "GT-killen" kom upp för trappan med två öl.
Lite besviken är jag att Anders mamma och pappa inte kom med tanke på att de skickade sms om att vi skulle få jordgubbar från deras land och nygjord flädersaft.
Allt för att det skulle vara trovärdigt, jag har till och med skrivit här på bloggen att de kommer.
Får hoppas vi får flädersaft nästa gång vi kommer hem.
Har fått lite uppdateringar under dagen och killarna ser ut att ha en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar