tisdag 20 juli 2010

Brödbak!!!

Lite glest mellan inläggen men ja att sitta framför datorn är inte riktigt vad ryggen känner för just nu. Det räcker med tiden framför datorn på jobbet. Jobbade halvdag idag, därefter kom Anders och lämnade vår lilla prickiga F. Liten skrot fick vattkoppor i slutet av förra veckan, tycker så synd om henne då det kliar så. Idag somnade både F och jag när vi kom hem, F sov i drygt fyra och en halv timme. Tröttis!! Jag sov inte riktigt lika länge...

På kvällen åkte F och jag en sväng till IKEA, hade lite funderingar inför bröllopet men hittade inte riktigt det jag sökte. Jag får nog tänka om lite. Anders mötte upp oss på IKEA innan vi åkte hem och bröllopsfixade, idag var det personbeskrivningar som stod på listan. Inte helt enkelt!!! Anders passade på att baka limpor, så himla gott med nybakat och det luktar så gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar