fredag 9 juli 2010

Ofrivillig bloggpaus...

Aj, aj, aj!!!
Så kan man sammanfatta min senaste vecka.
Fick helt plötsligt ryggskott i tisdag, utan någon som helst förvarning.
Det värsta jag varit med om när det gäller smärta.
Jag var ensam hemma med lilla F när det hände, blixtsmärta i ryggen,
ramlade ihop på golvet och kunde inte ta mig upp.
Lilla F ropade på mamma och jag försökte dölja smärtan och tårarna men
det gick inte, och F var så go.
'Lilla Vännen' sa hon flera gånger och klappade mig på kinden och armen,
gav mig sin napp och försökte stoppa den i min mun.
Hon var underbar.
Vi spenderade ett antal timmar på sjukhuset innan vi åkte hem igen.
De senaste dagarna kan sammanfattas med mycket sängliggande, sömn och tv.
Det värsta är nog att inte kunna bära och leka med lilla F.
Ibland är viljan större än förståndet...
Jag var inne på jobbet ett par timmar tidigare idag,
plus en sväng på Filiphas dagis.
Det är ju meningen jag ska röra på mig lite men dessa två aktiviteter var nog inte de bästa.
Men det var trots allt Filiphas sista dag så jag åkte med lite presenter till fröknarna
och glass till barnen.
Jobbet var några ärenden att fixa innan semestern.
Fredagskvällen tillbringade vi på altanen med god grillad mat,
en underbar sommarkväll.
Våra grannar dök upp en liten sväng.
Spontanbesök gillar vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar