söndag 11 juli 2010

Sommar, sommar, sommar!!!

Hela helgen bjöd på sol, värme och mestadels blå himmel. Så underbart!
Synd bara att det inte fanns tid till sol och bad.
Igår var Anna och Jocke gulliga och passade lilla F när vi åkte in till stan för att
hämta ringen och klänningen.
Ringen är så, så fin!!!
Trodde jag skulle få med den hem med tji fick jag,
däremot fick vi lämna in förlovningsringarna. Känns tomt och konstigt...
Nu är det snart dax!!!
Det blev en kort sväng då ryggen inte klarade av mer, bara det allra nödvändigaste
Jag ska ju röra på mig och inte sitta still.
På kvällen var vi bjudna hem till Anna och Jocke på grillkväll.
Det blev en lyckad kväll med mycket prat och skratt, och inte att förglömma kanongod mat.
Lite jobbigt att sitta men ja, jag låg nog mer eller mindre i stolen stora delar av kvällen.

Idag har vädret varit lite molnigt så vi började dagen med att åka iväg på picknick och en liten promenad runt sjön. Mysig miljö, inga backar och plant underlag.
När vi satt och fikade blev vi omringade av massa änder,
inte så spännande och inte nog med det började det regna.
Väl hemma igen passade vi på att planera bröllop när lilla F låg och sov.
Var över på ett glas rosé hos grannarna.
Det är vad jag kallar sommar!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har det gott! Skickade ett sms till dig, vet inte om du fått det och bara glömt svara eller om det bara inte gått fram? ;-) Kram

    SvaraRadera