söndag 4 juli 2010

Ingen sommar utan Ernst...

Borde egentligen sova, men det är alldeles för varmt i sovrummet.
Jag brukar inte ha problem med att sova när det är varmt,
men det kan lite ha att göra med att jag bara smorde in halva kroppen med solskyddsfaktor 15. Jag missade baksidan så där är jag lite röd, och varm.
Efter ha vänt och vridit på mig en stund gick jag ner till datorn,
bloggade runt och satte på ett reprisen av 'Sommar med Ernst' från i torsdags.
En del älskar honom, en del hatar honom. Jag tycker ändå att han är ganska mysig,
just nu lagar han mat och ja jag tycker att han gör det bra och att man blir lite sugen.
Vad tycker ni??



Jag har inte följt honom under tidigare program eller säsonger men jag tror faktiskt att jag kommer att titta på honom i sommar om och när jag är hemma.
Måste få erkänna att jag saknar älsklingen och att jag undrar hur han har det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar