torsdag 1 juli 2010

Vilken dag!!!

Sommar, sommar, sommar!!!
Sol från molnfri himmel, bra förutsättningar för en lyckad födelsedag.
Humöret var på topp hela dagen, jag tror jag fortfarande är lite som ett barn när det gäller födelsedagar. Jag vill att alla födelsedagar ska vara som när jag var liten.
Jag vill bli lite överraskad och det blev jag idag.
När jag kom hem från jobbet stod Anna och Jocke och gömde sig på altanen,
och med sig hade de en av mina favoritblommor, hortensia!


Tack, gulliga Ni!
Även lilla F hade varit och handlat paket, ett jättefint Bondelid linne i rosa.
Vet redan vad mamma vill ha.
Klart jag tog på mig mitt fina linne när vi promenerade ner till "byn" för att äta på
'Trattoria Il Trullo'
med Maria, Fredrik och deras små tjejer.
Varken Anders eller jag har varit i denna gamla delen tidigare
och vi blev båda glatt överraskade.
Supermysigt och charmigt!
Vi hade en väldigt trevlig kväll med god mat, vin och vänner!
Tack Maria och Fredrik för en mysig kväll och superfin present!
En helt perfekt födelsedag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar