tisdag 20 juli 2010

Vart tar tiden vägen?

Av någon anledning trodde jag på dåligt väder idag så jag planerade att kika lite på stan men solen den sken och värmen den fanns där. Jag var och fixade lite småhandling inför bröllopet, såsom gästbok, resedagbok till Thailand, papper, och så vidare....
Tänk att det bara är lite drygt två veckor kvar, och det är en hel del som ska fixas innan dess, tur mamma och pappa kommer en sväng nästa vecka. Men de flesta inköp är klara nu ska de bara realiseras. Pratade med tjejen som ska fixa min brudbukett idag, kan tänka mig att hon tycker jag är världens veligaste. Men jag tror jag har bestämt mig...
Träffade Viktoria, vi gick och fikade i Hamnen INTE ett matställe att rekommendera om man vill njuta av maten men helt ok läge och det är väl läget man betalar för. Det blev lite bröllopsplanering, IGEN!!! Känns som om Viktoria har koll på läget.
Fick reda på en mysig nyhet idag!!! GRATTIS säger jag igen, så GLAD för deras skull!!!

1 kommentar:

  1. Hej gumman :-)

    Herregud, snart gifter vi oss :-o ÅTTA dagar kvar till jag är fru.. jippi. Det närmar sig med stormsteg och det skall bli såååå himla kul. Funderar på om det är något jag glöm, men hoppas inte det. Det lär jag ju märka då i alla fall. hihih. Åh, vad jaglängtar till nästa helg.. enligt prognosen så ska det bli fint väder i af, jag hoppas innerligt att det inte ändras.... vad som helst är ok förutom regn. Det optimala är väl lite sol och molnblandning, s inte alla svettas ihjäl sen m alla kostymer och sånt.. hihih..

    nä, nu är det dags för frukost.. hörs snart igen och ses efter semestern, då får vi prata massa :-D

    STOR KRAM Jossan

    SvaraRadera