onsdag 30 juni 2010

Nytt nummer av Lantliv igen...

Har varit lite seg ikväll, lite lätt huvudvärk och trött. Vet inte om det har med bedövningen och spänningen att göra. Jag låg nämligen som en pinne hela tiden och höll krampaktigt i stolens armstod och tandsköterskan när jag fick sprutan. Det var först när jag fattade att det inte blev rotfyllning jag kunde slappna av.

Bästa tidningen ska nu få följa med mig till sängen!
Den är så härligt inspirerande och mysig, jag bara njuter när jag läser den.



Det är så mycket jag vill ändra här hemma.
Tills för drygt ett år sedan var min stil helt annorlunda, då var det vitt, stilrent, nytt och modernt. Nu har jag fastnat för det lantliga, ruffa och romantiska.
Vitt är fortfarande favoritfärgen.
Det kommer att ta tid att få det som vi vill ha det,
det går ju inte att byta ut allt på en gång.
Det måste få växa fram.

Imorgon vaknar jag upp 1 år äldre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar