söndag 20 juni 2010

Vilken saga...

Igår skrevs historia! Vilken tillställning, vilket bröllop... Ja, det går inget annat att säga än att bröllopsdagen levde upp till våra föreställningar. Så vackert...
Jag såg inte hela tillställningen det ska jag erkänna, jag såg vigseln och senare på kvällen middagen. Det klart att det hade varit intressant att se lite mer men tiden fanns inte helt enkelt...
Vi var iväg hos några vänner på kvällen och tv:n fick stå på hela kvällen. Dagen till ära åt vi choklad och drack kaffe från bröllopsserien, vitt vin och tilltugg. Det var en intressant kväll och jag är glad att jag inte missade Daniels otroligt vackra tal! Jag var imponerad!
Och, nej, ögonen var inte torra...
Det var kul att se alla vackra klänningar, gäster, smycken, blommor, bröllopstårtan, brudvalsen och mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar