onsdag 30 juni 2010

Ibland har man tur!!!

Idag har jag varit hos tandläkaren, jag gick dit i vetskapen om att jag skulle rotfylla men när farbror Tandläkare tittat och pillat lite talade han om att jag hade en väldans tur för jag slapp rotfylla. Jag som haft en sådan ångest över detta. Behöver jag säga att jag blev oerhört lättad??
Och det blev plånboken också!!!

På väg från tandläkaren till dagis gick jag förbi Fröken Ros, jag hade bestämt mig för att inte gå in men så såg jag att de hade REA och då kunde jag inte bara gå förbi...Ut kom jag med bland annat en klänning.



Eftersom jag var så duktig hos tandläkaren tyckte jag att jag var värd det,
trots att jag satt handlingsförbud på mig själv.
Det var ju ändå REA.
Jag hade budgeterat en rotfyllning,
nu blev det endast en lagning,
så plånboken har gått mycket plus idag iallafall.
Typiskt tjejtänk säger min blivande man.
Förstår inte alls vad han menar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar