fredag 11 juni 2010

TGIF!!!

Äntligen Fredag! Jag måste erkänna att denna fredag är efterlängtad. Det har varit en hel del övertid i veckan, skulle egentligen varit ledig idag men det blev till att jobba istället.

Det bästa med denna helg är att vi ska vara hemma hela helgen!!! Hur ofta händer det?? Typ aldrig känns det som. Oavsett väder så ska jag bara njuta och ta det lugnt. Nu när vi är hemma en helg har jag tänkt att fixa lite härhemma, både ute och inne. Jag har bland annat tänkt att måla grinden, mjölkkannan och lite annat smått och gått om vädret tillåter, så lite ruccula i landet, plantera lite blommor, åka till "Tanten på landet", Anders har tjatat om att baka bullar så kanske, kanske blir det lite nybakat men först och främst ska jag leka med lilla F. Jag ska iallafall bara göra saker som får mig att må bra...

Jag ska börja helgen med att köpa en fin bukett blommor!



Visst är det en underbar bukett?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar