söndag 20 juni 2010

Vilken bröllops helg!

I helgen har många bitar fallit på plats. Vi träffade prästen igår och gick igenom ceremonin, psalmer och sånger.
Nu är det bara kantorn som ska godkänna låtvalet...
Det blev även en del festplanering planerad.
Idag har vi varit och provsmakat menyn och jag kan säga att jag inte är besviken, det kommer bli perfekt!!! Vårt stora problem just nu är tårtan. Jag fattar inte varför alla intressanta ställen har semesterstängt...?? Jag är ingen tårtälskare så jag skulle kunna skippa denna del men jag har ju en blivande man som är min raka motsats när det gäller tårta.
Tiden börjar skynda iväg nu...
Imorgon ska jag prova klänningen hos sömmerskan, den ska både sys in och läggas upp, men jag har INGA skor. Jag hittar inga! Lite stressande kan jag säga...
Hade varit enkelt om jag inte varit Bambi på hal is i klack.
Lite lätt PANIK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar