onsdag 9 juni 2010

Nya möjligheter...

Jag måste ju nämna att jag har fått ett nytt jobb! Grattis till mig själv!! Fick reda på det för snart två veckor sedan, men det tog en liten stund innan jag kunde bestämma mig. Tack för betänketiden! Jag förstår inte att jag alltid ska vara så velig. Nu känner jag dock att jag gjorde ett bra val och jag är glad att jag verkligen tog mig tid att fundera. Nytt jobb innebär nya möjligheter, nya utmaningar, nya kollegor och så vidare...eller ja, vi är faktiskt fyra stycken från mitt nuvarande team som kommer att följas ett par våningar ner. Ser med spänning fram emot detta. Men innan det är dags för våning två ska jag hinna med en sommar med massa sol och värme, semester och bröllop.

Idag har det varit beordrad övertid på jobbet, detsamma gäller imorgon och på fredag. Känns helt ok då regnet smattrar på fönsterrutan, lite tråkigt dock att inte få träffa min lilla F mer än några minuter innan hon ska sova. På tal om lilla F så blev hon biten på dagis idag...inte alls kul. Ett rött fult märke vid ögat. Men lika glad är hon ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar