tisdag 29 juni 2010

Juni, juli, augusti...

Idag är det redan den 29:e juni vilket innebär att juli snart knackar på dörren.
Vart tog juni vägen?
En av årets underbaraste månader bara försvann, tur att det är några sommarmånader kvar men man måste verkligen ta vara på dagarna NU och njuta av sommaren till max!!
Jag tycker i och för sig att årets alla årstider har sin charm men ingen slår sommaren!
Barfotaben, jordgubbar, bad, rosé, sena ljusa kvällar, grill
och
mycket, mycket mer!!
På torsdag fyller jag år igen...suck... Vad åren går! Visserligen blir man aldrig äldre än man gör sig och jag känner mig inte så gammal :o)

Till helgen kommer min och Anders familj och firar mig, det ska bli mysigt. Vet inte riktigt vad jag ska bjuda på förutom jordgubbstårta som är ett måste varje födelsedag!


Sommarnostalgi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar