måndag 14 juni 2010

Måndagkväll och sol!!

Lustigt sommarväder vi har, ena minuten spöregn och i nästa minut skiner solen från en klarblå himmel. Det är på tiden vi får lite sol igen, det är sommar och sommarlov, då ska man kunna sitta ute på kvällen och mysa. Det har det inte riktigt varit väder till den senaste veckan. Visserligen är det ganska lång tid kvar av sommaren men man vill ju njuta varenda minut och ta vara på årets bästa tid. Inte för att jag varken har sommarlov eller semester men solen gör mig så GLAD!!!


Kom nyss hem från jobbet, övertid idag igen...även imorgon blir det ett par timmar extra. Har inga problem med övertiden, utan det värsta är att lilla skruttan sover när jag kommer hem. Jag känner mig inte riktigt hel utan en godnattkram och godnatt puss från min lilla älskling. Det är tur att min stora älskling är både vaken och hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar