lördag 4 september 2010

Varför sova??

Sitter i soffan och surfar runt på olika bloggar,
det är allt från inredning, mat & bak, feel good, foto, pyssel och bröllop.
Borde sagt hej till John Blund för länge sedan,
men som vanligt när A inte är hemma så drar jag mig för att gå och lägga mig.
Hur kul är det att ligga ensam i en stor säng???
Så här sitter jag!
Men jag kan säga att jag fått en hel del inspiration när det gäller inredning,
vad kommer ni att få se framöver.
Brukar få lite mer inspiration på hösten, man är liksom lite mer inne då
plus att det känns som att det finns mer tid.
Jag hittade även lite ny musik som jag inte tror jag hört förut,
Oscar Linnros, denna underbara låt kan jag lyssna på många gånger.
Tror att Oscar kan bli en ny favorit hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar