söndag 19 september 2010

En helg i september

Denna helg har gått så fort,
samtidigt som vi har hunnit med väldigt mycket.
Fredagskvällen spenderades i soffan med min älskling.
Efter lite god fredagsmat blev det Idol, därefter kvällens höjdpunkt;
bilder och film från bröllopet!!
Inga ord behövs, LYCKORUS!!!
I går påbörjade jag ett städprojekt; HÖSTstädning!!!
Efter att ha vilat ett par dagar var jag så rastlös att jag inte visste var jag skulle ta vägen,
detta resulterade i jag rev ut allt från både F's rum,
ja, även möbler, förrådet och samtliga garderober.
Tanken var god men...
Ångrar detta lite idag, det blev lite större än jag tänkt.
Men med spöregn ute tyckte jag det var en lämplig syssla.
A fick en liten chock när han kom hem.
Vi var även iväg en sväng och handlade en sak till hemmet,
kommer om cirka tre veckor.
Kommer bli så fint.
Lördagskvällen spenderade vi i goda vänners lag med god mat, dryck och desert.
Barnen var i sitt esse!!
Idag har lilla F sprungit sitt första motionslopp.
Tjejerna var väldigt laddade innan kan jag säga.
När väl startskottet gått tog de hjälp av sina pappor för att ta sig runt och i mål.
Sååå SÖTA!!!
En väldigt kul aktivitet för de små.
I storm och lite regn planterade jag lite blommor,
blev väl sådär nöjd.
Med tanke på vädret blev det lite stressigt.

1 kommentar:

  1. Sötaste tjejerna. Tack för en härlig helg!! Kram

    SvaraRadera