måndag 20 september 2010

Alla dessa val...

Beslut ska tas hit och dit.
Ni som känner mig vet hur enormt velig jag är,
kan aldrig bestämma mig.
Inte ens över småsaker...
Igår var det riksdagsval, idag var det friköpsval.
Två stora val, och jag tvekade nästan inte alls!
Idag har vi bokat in två middagar på 'Sjömagasinet' i höst.
Fick två presentkort i bröllopspresent,
har aldrig varit där så det ska bli spännande.
Jag älskar fisk och skaldjur så det kommer nog bli en smakupplevelse.
För en liten stund sedan, typ 15 minuter sedan
började min man att baka.
Jag frågade lite försiktigt om det inte var lite sent,
men nej svarade Anders.
-Jag ska baka!!
Undrans vem som kan ha inspirerat honom till detta.
Ja, J känn dig skyldig!!!

1 kommentar:

  1. Du svarar inte på mina sms... :( Hoppas ni har det bra! Det verkar så när jag läser om allt mysigt ni gör! Kram kram

    SvaraRadera