fredag 10 september 2010

Fredag igen!

Äntligen fredag får jag nog lov att säga,
de senaste två dagarna har varit tunga med tanke på min förkylning,
idag har till och med rösten spelat mig ett spratt.
Jag tror faktiskt jag hade stannat hemma om det inte varit så att
jag började nytt jobb i måndags.

Efter jobbet idag kände jag mig faktiskt lite piggare så vi åkte
till Kungsbacka och familjen B/G.
Det var nära att jag ställde in,
men med tanke på hur längesedan det var sedan vi sågs ville jag
åtminstone träffa dem en stund.
Vi hann faktiskt in på Freeport en sväng, kan inte säga att jag hittade någonting alls.
Blev väldigt besviken på Noa Noa butiken,
Odd Molly butiken hade lite mer att erbjuda men inte jätte impad.
Kvällen hos B/G var som alltid full med barnskratt och mycket prat.
Fredrik hade lagat en väldigt god höstgryta med fläskfilé,
ja trots att det var kött tyckte till och med jag om den.
Fick äntligen se lite mer bilder från bröllopet.
Bland bilderna Frerik tagit fanns en del riktigt fina bilder,
desto mer jag tittar på bilderna desto mer vill jag uppleva dagen igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar