tisdag 14 september 2010

Mys i soffan...

Nu är det tisdagkväll, hostan sitter som sagt i.
Anna och Jocke var förbi en sväng efter jobbet.
Lilla F blev alldeles till sig,
hon blev nog lika glad som andra barn blir när de ser jultomten.
(de som inte är rädda för tomten menar jag då).

Just nu ligger jag på soffan och ser på 'Halv åtta hos mig',
Tycker det är ett mysigt program,
kul med idén att okända träffas och lagar mat hos varandra.
Spännande att se hur andra har det hemma,
och att se vad olika människor väljer för mat.
Nästan så jag skulle vilja vara med,
kanske ska jag söka till nästa säsong??
Snart börjar Idol,
ja, jag kan erkänna att jag ser på detta omdiskuterade program.
Ser fram emot fredagsmys med Idol hela hösten.
Jag tycker att det har varit en hel del grymma röster med denna höst.
Kan inget annat säga än att jag blir lite avis när jag hör andra sjunga,
ni som har hört mig förstår nog varför...
Tror precis jag såg en gammal kollega i tv-reklamen.
Måste kollas upp!

1 kommentar:

  1. Det var nog det bästa välkomnande jag har fått :) Sötaste Filipha...

    SvaraRadera