lördag 1 januari 2011

Välkommen 2011!!!


Nytt År, Nya Möjligheter!
f
2010 bjöd på både glädje och sorg.
Jag är fortfarande ledsen över det som hände,
även om jag lärt mig att acceptera det och
som ordspråket säger;
Man kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ens huvud,
men man kan hindra dem att bygga bo.
f
Sommaren bjöd på mycket glädje,
min älskling och jag blev man och fru,
en helt fantastisk upplevelse.
Det finns inte ord!!!
Bröllopet följdes av en fantastisk bröllopsresa till Thailand.
f
Hösten följde med ett glädjande besked.
Lycka!!!
f
Vintern har hitintills bjudit på massa snö
och ett härligt vinterlandskap.
f
Tack alla nya och gamla vänner för att ni finns!!!
f
Gårdagen spenderade vi med goda vänner hemma hos oss,
en relativ lugn kväll med god mat, raketer och skratt.
f
Nyårslöften blir det inga,
men med nya möjligheter kommer även vissa förändringar,
positiva sådana!
Jag har planer, mer än så säger jag inte...
f
GOTT NYTT ÅR!!!
f
ps. ett nyårslöfte borde vara att blogga mer aktivt eller vad säger ni??

1 kommentar:

  1. Ja, blogga mer! Har försökt ringa dig, ringer snart igen! Är nyfiken på dina glädjande besked. Kram!

    SvaraRadera