torsdag 6 januari 2011

Sovmorgon, vad är det?

Suck...ledig som man är så vaknar man klockan 06.00!!!
Jag som ville sova,
men nej det blev till att gå upp då jag inte hade ro att ligga kvar.
Gick ner och surfade runt lite,
letade lite barnrumsinspiration och lampa till lilltjejens rum.
Snart blir det frukost, därefter blir det en liten biltur innan vi hämtar vår lilla Skrutta.
Saknar henne så!!
g
Trettondagsaftonskvällen spenderade A och jag på Sjöbaren i Haga,
så himla mysigt och gott!
Vi började med varsin Fördrink,
därefter blev det skaldjursoppa för A och jag tog tigerräka med tillbehör.
Till huvudrätt blev det Chilipudrad marulk med skalsjurssmörsås med parmesan risoni för min del och A som älskar lax tog dillstuvad potatis med lax.
Meningen var en trerätters men det var det ingen av oss som orkade.
Sjöbaren är en liten favorit för mig,
det är mysigt, har god mat och trevlig personal.
Det var som alltid fullt med folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar