torsdag 28 oktober 2010

På 'Familjen' med vännerna!!

Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar i helgen.
Lilla F och jag passade då på att åka in till Göteborg för att hälsa på
Marika, August och Otto.
När vi lämnade huset var det ett riktig busväder,
och det höll i sig nästan hela dagen.
Regn och blåst.
Vi åt lunch från Masala, så GOTT!!
Det är något jag saknar här, INDISKT!!!
g
g
Efter några intensiva timmar med massa barnbus
träffade jag tjejerna nere på Familjen.
Första gången jag var där och det var riktigt trevligt
och väldigt kul och mysigt att träffa tjejerna.
Ses för sällan...
Maten var kanon.
Efter maten tog vi en sväng till Åhlens som hade klubbkväll,
köpte inget trots att jag hittade lite julgrejer jag gärna sätter upp i vårt hem.
g
g
Tack tjejer för en mysig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar