tisdag 5 oktober 2010

Årets glögg

Årets Blossa glögg, vågar jag erkänna att jag redan längtar efter julen...
Tror faktiskt att denna smak kan vara riktigt god,
ska bli spännande att smaka.
Trots att jag redan längtar efter julen med alla dess smaker, musik och pynt
är det inte förrän i slutet av november
jag sätter på musiken och smakar årets glögg.
i
i
Tjingeling!
i
i
En riktig höstig dag har vi idag,
det är grått, det är blåsigt och lite kallt.
Nu sitter jag och väntar på att resten av kontoret ska komma till jobbet,
var här lite tidigt idag.
Det är tyst och det är lugnt,
nästan för tyst...
Igår var det sista mötet gällande friköpet,
det blev inget denna gång.
Vi röstade ja, men ska sanningen fram så spelar det inte så stor roll.
Lite förvånad kanske...
Nej, nu ska jag göra lite nytta.
Ses ikväll!!
Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar