lördag 30 oktober 2010

Det var bättre förr...

f
Hej mulna lördag!!
f
f
Även igår låg det ett stort grått regnmoln på himlen,
det känns som om änglarnas tårar aldrig tar slut.
Min skrutt och jag till Skövde över dagen,
var ledig även igår i och med att jag jobbar idag.
Anledning; äntligen få ordning på håret.
Skruttan fick tillbringa lite tid med mormor och morfar
när jag satt hos frisören.
Innan jag satte mig i stolen hos Johanna på Diva kände jag ÄNTLIGEN.
Men när jag väl gick ut genom dörren saknade jag mitt hår.
Det var först när håret var borta jag insåg hur mycket jag tyckte om det...
Så typiskt mig.
Det blev betydligt tunnare, mörkare och kortare.
Jag passade på att tona om det och slänga i några kolafärgade slingor,
samt klippa lugg.
Varje gång jag sparat ner min lugg säger jag till frisören,
gör som du tycker och ja, Johanna som alla andra klippte av luggen.
Jag har ännu inte vant mig...
Men chansen är stor att jag låter den växa ut igen.
f
f
När jag kom hem hade Anders fixat lite sent fredagsmys,
Idol, dipp, grönsaker, Xos ost och lite gott att dricka.
Såg även en stund på Skavlan,
underbart program!!!
Både A och jag somnade gott i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar