onsdag 26 maj 2010

Mamma, jag har ramlat...

Vilken dag!!! Dagis ringde och meddelade att min lilla F hade ramlat på cykeln. Jag sprang mer eller mindre från jobbet för att skynda till dagis. Ringde vår granne Fredrik och bad om lite skjuts, det var inga problem. Goa grannar man har!! Tack Fredrik!!! Väl på dagis ser jag F som kommer springande mot mig, hur glad som helst. Hmm...tänker jag var det inte hon som nyss ramlat på cykeln. Den smärtan var som bortblåst. Ett par sår i munnen hade hon lyckats få, dock såg de inte så farliga ut men vi tog ändå vägen förbi vårdcentralen. Det var ingen fara med vår F.

När vi kom ut från VC hade det regnat men nu sken solen från bar himmel iallafall om jag kollade åt rätt håll. Medan F sov passade jag på att vila mig och samtidigt njuta lite av solen. Det var en härlig stund. När A kom hem var vi en sväng hos Maria, Fredrik, Molly och Klara. F och Molly busade som vanligt, ena minuten hur goa kompisar som helst för att i nästa minut höra "-Den är min!!" Lilla Klara var supersöt och så liten. Jag hade verkligen glömt hur små de är!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar