söndag 30 maj 2010

Underbara Vänner, TACK!!!

Ni lurade mig på min shoppingrunda men ni gav mig helt underbara minnen istället!!! Och ja, ni är ursäktade trots att jag får gå naken på min blivande svägerskas bröllop på lördag. Men det var det värt!!! Jag är imponerad över att ingen har försagt sig och fått mig att ana något. Jag var verkligen helt ovetande och det tog ett tag innan jag fattade att det var mig som killen på trappen väntade på. Jag tyckte mest synd om honom då jag trodde han blev svensexad, trots att det var jag på bilden. Killen på trappan gav mig lite instruktioner och dokumenterade mina inköp innan jag tog spårvagnen till Linnéplatsen och mötte upp mina goa vänner.

NI ÄR UNDERBARA!!!!
Efter lite kramandes, skålandes gick vi och picknickade inne hos Carolina. Jag fick paket av alla och skulle lista ut vem det var ifrån. Jag lyckades med vissa utan problem men det var några jag fick klura lite på. Efter picknicken blev det lite utflykt till Dansstudion, Afrodans. Jag blev iförd affroperuk, byxdress och sarong. Jag kan säga att Afrodansen var en upplevelse, alla blev nog lite förvånade när vi helt plötsligt ligger på golvet och gör situps i rasande fart. Känns i magen idag vill jag lova. Det var oerhört skoj, men det var inte helt enkelt men så så skoj.
Fortsättning följer...John Blund är nära..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar