onsdag 26 maj 2010

Underbara onsdag!

Vilken härlig dag! Solen skiner från en molnfri himmel, jag bara längtar efter att få komma ut och att arbetsdagen ska vara slut. Ska definitivt försöka hinna gå ut en sväng på lunchen, detta härliga väder måste jag ta vara på. Sitter just nu i telefonkö...sådär kul. Finns det något mer tidsödande än just köer?

I eftermiddag ska jag på min dotter F första utvecklingssamtal på dagis, ska bli spännande att se vad de säger om henne och hennes utveckling. Därefter ska vi hem till Maria, Fredrik, Molly och lilla Klara. Lilla Klara föddes i lördags så hon är endast fyra dagar gammal. Det ska bli mysigt, det var längesedan jag höll i en liten bebis. Jag fick mig en liten glimt av lilla Klara i söndags, så söt och så liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar